...syukran...

Monday 30 May 2011

Yeahhh!!!! Part Last di "Bitara"~

Alhamdulillah,syukor kehadrat ilahi....
hari ini dalam sejarOh...hihi(sejarOh kerex2)...
ISNIN  30/5/2011~
Hari nie aku kene test lesen keter dgan JPJ...hurmmm
aku debow takdok aroh arhh,ermm..pagi2 agi bangun doh,time jam kul wpe bgun kul wpe~
debow punyer pasal...xkesoh arh janji bangun,biar dok ckop tidor pOm...

kul 10 aku gi Bitara,duduk arh cakong tengOk oram test lesen...
brase debOw,ketOw,segUgut n macang2 arhh...
pah tu jupe oram,sembang arhh ngan yer..buleh tahan gop arh ye sembang..HAHA
pkul 11 baru g ambik no,gi2 kene blebew sekarOng,mari lambak agie..(biar duk lepak pOm)..

Test arh bukit,Parking,jln mapuh...n hasilnyer :LULUS~huhu
dap doh wase,tapi xleh wak kire agi..Jalanraye x test agi...

kul 2 lbih,pah2 makang,mayang..gi arhh...
ye pggil Muhammad Ammar Shafiq Bin Rozlan,kite pom terhegeh2 arh jalang,
pahtu ye sruh naek kete no52,aku ingat sapa bile2...
pahtu masuk jer dalam kete,aku wak2 smbang tanyer mapuh enjin dok???
ye musang molek jawab "nape2???"...
debOw gop..wak rilek arhh,kne pulok jalan C...owoh beh2 arhh...xbolot ngat~
ermm...test2,dlm sejarOh arh xmapuh pom kete,adop kesalohan berat...hanya ALLAH jer tahu perasaan aku...dari awal ke akhir mulut aku duk tasbih jew...SyukOr arh...
Last2 kat nOk masuk smpang akhir,ye tanyer nOk Lulus dOk???hermm...
NOK NOK!! NOKKKKK!!!!! aku jawab~
ye kate aku bowok kaloh org puam,HAHA..nok wak gane..debOw sangat2...
ermm...akhirnye aku LULUS atah tONG ujian Jalanraye~dap doh wase ann....

"ALHAMDULILLAH,SyukOr padeMU YA ALLAH permudohkan urusanku ini"

*sekian,salam terakhir di BITARA..tHank's a Lot tO cikgu amber "cikgu ZAINAB@kakNAb"

No comments:

Post a Comment